Η μαχη των 50cc, τι προτιμουν οι γυναικες;

Exertion

Καλως ορισες στην blogοσφαιρα μας!


Ποιες είμαστε; Μια παρέα κοριτσιών με, μόνο μας κοινό, το πάθος μας για τις 2 ρόδες.

Τι θα πει αυτό; Πως στο κυματάκι μας είστε όλες, ανεξαρτήτως οποιωνδήποτε πεποιθήσεων και επιπέδου γνώσεων πάνω στο δίκυκλο, ευπρόσδεκτες και ως αναγνώστριες αλλά και ως συντάκτριες, εάν και εφόσον θελήσετε να μοιραστείτε τις εμπνεύσεις σας μαζί μας.

Προς τι η ύπαρξη του blog;

~ Για να γουστάρουν οι δημιουργοί του, βεβαίως-βεβαίως...


~ Για να ενθαρρύνουμε ακόμα περισσότερο όσες ήδη ασχολούνται με τους 2 τροχούς και να φτιάξουμε ένα ευχάριστο διαδικτυακό ή και - γιατί όχι -πραγματικό παρεάκι.


~ Για να ενθαρρύνουμε και να βοηθήσουμε όσες θέλουν ν’ ασχοληθούν αλλά εγκαταλείπουν τελικά τ’ όνειρό τους για τους λάθος λόγους.


Παρακαλούμε επίσης όποιον θελήσει ν' αφήσει κάποιο σχόλιο να το κάνει στα original Ελληνικά.

Τa Greeklish 8a diagrafontai.



Καλό surfάρισμα n' always ride safe!



Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Είμαι γυναίκα και ΜΠΟΡΩ


Αν και στα 2010 πια δε βρίσκουμε την Ελλάδα το ίδιο πενιχρά γενναιόδωρη όσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα
(και πιο συγκεκριμένα αυτά των γυναικών) με άλλοτε, δεν μπορούμε ωστόσο να ισχυριστούμε πως, within its borders, υπάρχει μια ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ, και οχι φαινομενική, ισότητα ανάμεσα στα δυο φύλα.

Πόσες φορές θα δούμε γυναίκες να αποθαρρύνονται ή και να υποτιμούνται όταν θελήσουν ν' ασχοληθούν με δραστηριότητες παραδοσιακά ανδροκρατούμενες;

Πόσες φορές έχεις ακούσει τη φράση:
"Δεν είναι για σένα αυτά, είσαι γυναίκα." ;

Χωρίς καμία επιφύλαξη, θα πω: ΑΡΚΕΤΕΣ.
Και είναι τραγικότατη ειρωνεία μάλιστα το γεγονός ότι, πολλές φορές, τα άτομα που σε υποβιβάζουν με βάση το φύλο σου, είναι κι αυτά γυναίκες...

Και θα μπορούσα να αναφερθώ σε πολλά καθημερινά παραδείγματα τέτοιας αντιμετώπισης.

Σκοπός μου, ωστόσο, είναι να αναπτύξω το θέμα:
"γυναίκα και μηχανή", σήμερα.

Γουστάρεις τις μηχανές λοιπόν.
Ααα... όχι όμως μόνο καθισμένη στο πίσω κάθισμα κρατώντας σφιχτά το amore σου και running off to the sunset, ονειροπόλα. No-no.
Γουστάρεις και να τις ΟΔΗΓΕΙΣ.
Γουστάρεις τις σούζες, τα burn outs, τα low sidings.
Και δεν κρύβεις τον ενθουσιασμό σου.
Βρίσκεσαι αντιμέτωπη όμως με την καχυποψία, κάποιες φορές και το χλευασμό ακόμα, από ομόφυλές σου και άντρες μαζί.

Μικρή ίσως ήσουνα το κοριτσάκι που δεν είχε αφήσει collection για collection της Barbie. Ίσως και να 'σουνα εκείνη που γινόταν μαύρη και έσκιζε τα γόνατά της στις αλάνες παίζοντας μπάλα με τ' αγόρια. Ίσως να 'σουνα και τα δύο. Ή και τίποτα απ' αυτά. Δεν έχει σημασία. Γιατί ΚΑΚΙΣΤΑ τα παιχνίδια, τα αθλήματα και οι διάφορες δραστηριότητες τοποθετούνται σε κατηγορίες ανδρικές και γυναικείες με βάση τα ηλίθια πρότυπα των κοινωνικών φύλων που μας στοιχειώνουν αιώνες τώρα.

Και επανέρχομαι. Γουστάρεις τις μηχανές λοιπόν.
Αλλά διστάζεις.

"Γέρασα πια, θα με γελά ο κόσμος.
Έχω και υποχρεώσεις σπίτι".



Είναι φράση cliché αλλά αληθεύει όσο κι αν δεν το πιστεύεις:
Είσαι ΟΣΟ νιώθεις.
Δεν υπάρχει ηλικία για τα θέλω μας όταν οι δυνάμεις μας μας λένε "προχώρα".
Και γιατί να είναι αστείο το να δεις μια γυναίκα, μεγαλύτερης ηλικίας, να καβαλά δίκυκλο; Για έναν άντρα ισχύει το ίδιο;
Τέτοιες αντιδράσεις βγάζουν κομπλεξισμό και σεξισμό μονάχα.
Σχετικά με τις υποχρεώσεις τώρα... αν όντως είναι σημαντικές, και όχι απόπειρα κοροϊδίας της ίδιας σου της εαυτής, φυσικά και θα θέσεις τις προτεραιότητές σου. Το γεγονός και μόνο όμως ότι έγινες μάνα π.χ., δεν καθιστά σε καμία περίπτωση "ανήθικη" την επιθυμία σου να ξεκλέβεις λίγο χρόνο για σένα και τα θέλω σου.


"Είναι πλήγμα στη θηλυκότητά μου, δεν είμαι λεσβία-αντρογυναίκα, χώρια που για την οδήγηση μηχανής είναι απαραίτητη η ανδρική σωματική δύναμη και ένα α ύψος.
Είμαι από τη φύση μου ανίκανη για κάτι τέτοιο λοιπόν".



Πολλή εξήγηση σηκώνεις εδώ αλλά θα προσπαθήσω να ΄μαι συνοπτική.

Καταρχήν, η μηχανή δεν αποτελεί, από μόνη της, κριτήριο αρρενωπότητας και έλλειψη, ταυτόχρονα, θηλυκότητας.
Αυτά είναι φούμαρα.

Κατά δεύτερον, από πότε είναι όλες οι λεσβίες, αρρενωπές ή όλες οι αντρογυναίκες, λεσβίες; Υπάρχουν τα παραπάνω δείγματα, σαφέστατα, αλλά το να 'μαστε απόλυτες δεν είναι ποτέ καλός σύμμαχος και πουθενά.


Αlso, θα την ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ τη μηχανή, δε θα κάνεις άρση βαρών μαζί της.

Αν είναι δυνατόν! Υπάρχουν μηχανές των 150kg και άνω στην αγορά και τις περισσότερες φορές δε θα δούμε τον Van damme να τις οδηγεί. Πώς κι έτσι; Γιατί το σημαντικό στην οδήγηση της μηχανής δεν είναι τόσο η δύναμη όσο είναι το να πατάς ικανοποιητικά στην άσφαλτο έτσι ώστε να μπορείς να κρατάς το κέντρο βάρους της. Κι αν πάλι το ύψος σου είναι κάτω του 1.60, δε χρειάζεται ν' απογοητευτείς. Οκ, σίγουρα θα δυσκολέψεις την πάρτη σου πολύ αν πας για enduro μηχανή αλλά υπάρχουν πάντα κι αυτές τύπου custom με πολύ άνετη και χαμηλότατη στάση-θέση οδήγησης και πολλά πολλά κυβικά για τρέξιμο.

Κι αν πάλι δεν είναι ο τύπος σου αυτός, υπάρχει πάντα κι η δυνατότητα "χαμηλώματος" της μηχανής, κατά μερικά εκατοστά, αφαιρώντας μέρος του αφρώδους υλικού της σέλας.

Δεν έχεις κανένα λόγο να καταριέσαι το ύψος σου λοιπόν.


"Δεν ξέρω πού παν' τα 4 από μηχανολογία του δικύκλου.
Και, προς φόβο κοροϊδίας, το αποφεύγω να ρωτήσω και ν' ασχοληθώ γενικά".


Λοιπόν, πες μου ποια - εκτός της κορούλας του Διός - γεννήθηκε με τις γνώσεις στο κεφάλι της έτοιμες προς χρήση;
Όσο ζούμε, μαθαίνουμε.
Και δεν πρέπει να νιώθεις ντροπή αν δε γνωρίζεις κάτι.
Αλλά αντίθετα να ρωτάς και να "τσεπώνεις" τη γνώση.
Τι καλύτερο;

Άσε που, τις περισσότερες φορές, ο άλλος θα εκτιμήσει το ότι ζητάς τα φώτα του για να μάθεις και θα σου πει και το κάτι παραπάνω που θέλεις με προθυμία.
Μια πολύ καλή αρχή για την εκμάθηση της μηχανολογίας των δικύκλων, on your own, όμως είναι και:
η ζωή σε δυο ρόδες, εκδόσεις Σκάι .
Για αυτά που προσφέρει το βιβλιαράκι, αξίζει και τα 8 ευρώ του.

Αυτά τα ολίγααα... ελπίζω να μην κούρασα τραγικά αλλά κι αν ακόμα το έκανα, κράτησε το main point της υπόθεσης:

Δε χρειάζεται να κολλάς Π-Ο-Υ-Θ-Ε-Ν-Α όταν πρόκειται για τα όνειρά σου. Γιατί μια γυναίκα, πραγματικά, ΟΛΑ τα μπορεί. ;)

Γ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου